• ŠvP 6. ročník

• Šiestaci si oddnes užívajú školu v prírode!

Deň 1.:

Stihli sme: prísť, ubytovať sa, vybaliť a urobiť neporiadok, naobedovať sa a potom to prišlo.

Začalo kvapkať až pršať a nás napriek nástrahám počasia čakala cesta na Hrebienok (to je to blízke okolie, podľa nášho pána učiteľa) a späť. Na Hrebienku sme sa dočkali odmeny v podobe horúcej čokolády, ktorú sme vykúpili 😃 a pre Simonku, Viki, Elu, Anit a Kaju museli variť novú várku. Ľadový dóm na Hrebienku na nás nepočkal a vplyvom počasia pripomínal Šášovský hrad. Najväčšiu tragédiu sme zažili po návrate do hotela - vypadla nám wifi ☹️, a tak sme boli nútení hrať spoločenské hry.

Pokračovanie zajtra…

Šiestaci v Tatrách... DEŇ 2.

Raňajky ako vo Švédsku, na obed parené buchty a na večeru kurací perkelt - toľko k strave. Čo sme zažili: Ranný dážď nám pokazil rozcvičku, tak sme sa rozcvičili cestou na vlak. Vlakom sme cestovali do Starého Smokovca, kde sme si vyskúšali naše zmyslové orgány a fyziku v praxi - pozrite fotogalériu. Popoludnie sme strávili prechádzkou okolo Štrbského plesa, ktoré sme pre hmlu nevideli, ale legendy a náš pán učiteľ hovoria, že tam je 🙂. Po návrate do hotela nás čakalo niečo hrozné… 😭 😱 DIGITÁLNY DETOOOX!!! Na vyslobodenie našich digitálnych lások bolo potrebné upratať izby (niektorí s tým totiž mali problém) a stráviť čas s reálnymi ľuďmi v podobe našich spolužiakov, preto sme vám milí naši rodičia telefonovali a písali až o pol deviatej. Dobrú noc 😴 🌛

Šiestaci v Tatrách... DEŇ 3.

Dnes nás rozcvička neminula, a tak sa celý deň niesol v rezkom duchu. Po raňajkách sme navštívili stanicu Horskej služby v Starom Smokovci. Dozvedeli sme sa kopec zaujímavostí o záchrane zranených v Tatrách, v praxi sme si vyskúšali záchranárske autá (ináč perfektne trúbia), potom chlapci skúšali transport zraneného spolužiaka Matúša - chudák, musel sa obetovať vzhľadom na jeho váhu - toto je odkaz pre jeho maminu, že Ďakujemeee. Po návrate do hotela nás čakala niekým obľúbená😋, niekým zatratená 😖 špenátová polievka, ešte že to zachránilo pečené mäso s kašou. (To tvrdia učitelia). Nasledovali preteky v obliekaní na tatranskú túru, potom šprint na vlak, na Hrebienok nás tentokrát vyviezla zubačka. Následne došlo k našej premene na tatranské terénkozy 🐐. Ľahkými skokmi sme sa presunuli k vodopádom Studeného potoka - pozrite fotogalériu, potom k Rainerovej útulni a podarilo sa nám uvidieť aj observatórium na Lomnickom štíte. Cestou sme zistili, že v Tatrách nie sme sami - sú tu dokonca aj Poliaci a nejakí anglicky hovoriaci ľudia, ktorým sme rozumeli - pozdravujeme pani učiteľky Tužinskú aj Borošovú. Po príchode na hotel pokračoval náš digitálny detox 😭 😭, ale ináč sa bavíme dobre. To je na dnes všetko… 👍

Šiestaci v Tatrách... deň 4. 💪

Rozcvička nás znova neminula 🏃. Dopoludnie sme trávili futbalom, volejbalom, basketbalom, bedmintonom a schovávačkou v areáli hotela. Po skorom obede sme sa vybrali do Kežmarku preveriť silu našich svalov 💪 a veľkosť odvahy ⛰️ na lezeckú stenu. Niektorí z nás sú silní aj odvážni (dali to na pána) - pozrite fotogalériu. Okrem toho sme si zahrali futbal na umelom ihrisku - najskôr chlapci vs. dievčatá, potom hostia vs. domáci. Vyhrali hostia, čiže MY ⚽ 🥇. Po návrate do hotela nás čakala najlepšia večera na svete - ŠPAGETYYYY 🍝 Digitálny detox už berieme ako samozrejmosť🙈… V tejto chvíli sa už tešíme na rozlúčkovú diskotéku 🥳 Viac info zajtra osobne.